
Останнім часом компанія ІНТЕРПАЙП уклала низку важливих контрактів на поставку коліс північноамериканським партнерам.
Потяги в метро Сакраменто (США) їздитимуть на колесах ІНТЕРПАЙП НТЗ.
Складність цього замовлення полягала в тому, що колеса зроблені одночасно за двома стандартами - європейським EN і американським AAR. Розробка цього продукту почалася ще чотири роки тому, в рамках спільного проекту з німецькими компаніями Bochumer Verein Verkehrstechnik і Siemens.
Інспектор BVV прийняв дослідно-промислову партію в Україні, а потім продукція «Інтерпайп» додатково пройшла жорсткий аудит безпосередньо в Німеччині, на заводах концерну Siemens, який і випускає рухомий склад для метро.
Канадські вагони відремонтують за допомогою коліс ІНТЕРПАЙП.
Пандемія коронавируса вплинула на канадських перевізників значно меншою мірою, ніж в США чи інших регіонах. Тому компанії вдалося налагодити співпрацю з найбільшими вагоноремонтними компаніями Канади. На цей ринок «Інтерпайп» уже поставив три види дизайну коліс, можливі відвантаження ще двох видів.
Олександр Гарькавий, директор дивізіону залізничної продукції «Інтерпайп»:
- Не зважаючи на складну ситуацію в глобальній економіці, ми шукаємо ринки зі стабільним попитом на залізничну продукцію. Наша мета - розвивати високотехнологічний експорт в такі важливі регіони, як ЄС, Північна Америка, Близький Схід і Північна Африка. Зараз важливо потрапити в список постачальників колісної продукції кожного клієнта.
Джерело: Металлургпром