
Українські продукти отримали можливість потрапити на полиці магазинів після підписання угоди про ЗВТ з Європейським союзом.
«На полицях магазинів в Чехії, Німеччині або Франції вже зараз можна знайти відомі українські продукти. Ми теж зацікавлені у співпраці з українськими компаніями. Багато експертів знають, що наші представники відділу закупівель постійно займаються пошуком нових постачальників. Часто – за межами ЄС. Якщо виробник відповідає всім нашим вимогам, то його продукція потрапляє на полиці не тільки українських магазинів, а й в оптові центри Європи», – зазначив генеральний директор Metro Cash & Carry Україна Тіно Цайске в блозі на «НВ Бізнес».
Цайске уточнив, що кожна країна самостійно вибирає асортимент продукції. Найвищі шанси потрапити на полиці європейських магазинів у сільськогосподарській продукції, серед якої мед, горіхи, борошно і соняшникова олія.
«Перелік цієї продукції в найближчі роки буде розширюватися, оскільки в цьому зацікавлені не тільки самі виробники, а й роздріб», – підсумував він.
Джерело @ ua.news