Починаючи з 2017 року частка жіночого бізнесу в новостворених ФОП вже перевищує 50%, а відсоток закриття власного бізнесу жінками стабільно знижується.
Про це йдеться у дослідженні ведення бізнесу серед жінок-підприємниць, проведеним CBR для Visa у квітні-травні 2020 року.
Види бізнесу. Більшою мірою, жіночий бізнес зосереджується на наданні послуг у сфері краси та здоров’я, консалтингу, ІТ та торгівлі одягом та продуктами харчування.
Дослідження показує, що жінки-підприємниці відрізняються бажанням навчатися – 85% жінок зацікавлені в додатковому розвитку через бізнес воркшопи.
Якщо молоді власниці бізнесу зазвичай роблять акцент у навчанні на бізнес-стратегії, фінансовій та юридичній організації, то більш старші жінки-підприємниці зосереджують свою увагу на веденні та розширенні бізнесу, особливо в онлайн форматі.
Інфографіка: Visa
Вплив карантину. Більший відсоток жіночого бізнесу постраждав в період пандемії COVID-19:
- 38% – скоротили свою дохідність, а 52% – взагалі вимушені були зупинити діяльність.
- найбільше постраждали сфера офлайн торгівлі, бізнеси в невеликих містах та бізнеси власниць більш старшого віку;
Під час карантину жінки у бізнесі планують:
- 58% – працювати без змін;
- 21% – розширити свою діяльність;
- 11% – повністю закрити бізнес.