
Більшість громадян України (57%) збираються витратити на подарунки до новорічно-різдвяних свят до 1000 грн, а 20% зовсім не мають наміру купувати подарунки в цьому році.
Про це свідчать дані дослідження, яке провело українське рекламне агентство Postmen, пише Діло.
Більшість респондентів (71%) планують купувати подарунки в грудні, 9% купили їх в жовтні або листопаді, а 20% зовсім не планують купувати подарунки в цьому році.
Інфографіка Postmen
Середній бюджет на купівлю подарунків серед українців становив 2185 грн.
- 57% респондентів планують витратити до 1000 грн,
- 6% виділили на подарунки від 5000 до 10 000 грн.
За даними Postmen, в містах-мільйонниках 40% респондентів мають намір виділити від 1000 до 5000 грн на подарунки до Нового року. Водночас, у великих і середніх містах ця група становить лише 36% і 31% відповідно.
Вік. Згідно з дослідженням, українці від 26 до 45 років готові витратити більше, ніж молодь і старше покоління.
Зокрема, серед молоді до 25 років більше половини респондентів планують витратити до 1000 грн на подарунки. До 5000 грн планують витратити 36%, а до 10 000 грн – 11%.
Інфографіка Postmen
Серед респондентів у віці від 26 до 35 років 45% виділили бюджет до 1000 грн, 37% до 5000 грн, 9% до 10 000 грн.
У групі 36-45 років на новорічні презенти до 1000 грн планують виділити 42% респондентів, 1000-5000 грн – 38%, а від 5000 до 10 000 грн – 12%.
У групі 46-65 років подарунки до 1000 грн планують зробити 66% опитаних, бюджет в 1000-5000 грн виділили 28%, а від 5000 до 10 000 грн – лише 3%.
Інфографіка Postmen
Онлайн-офлайн. Більшість респондентів (35%) планують купувати подарунки як в онлайні, так і в офлайн-магазинах, не віддаючи переваги якомусь із них.
При цьому, незважаючи на пандемію, більшість українців (32% проти 26%) віддають перевагу купівлі подарунків в магазинах і супермаркетах.
Респонденти до 25 років все ж схиляються до офлайн-купівлі товарів, тоді як в групах 26-35 та 36-45 років перевага вже за онлайн-магазинами.
Респонденти у віці 46-65 років найбільш вірні офлайн-магазинам – понад 37% з них купують тільки в офлайні або найчастіше в офлайні.