11.02.2021 09:54

У грудні та січні, в пікові місяці зимового сезону, було продано на 4 мільйони квитків менше, нiж попередньої зими. Про це повідомляє Опендатабот.
Зазвичай зимовий пік продажу залізничних квитків припадає на грудень та січень. У минулому зимовому сезоні (грудень 2019 і січень 2020) Укрзалізниці вдалося продати 7,2 мільйона квитків. У цьому зимовому сезоні (грудень 2020 і січень 2021) було продано лише 3 мільйони квитків, це найнижчий показник за 3 роки.
Але якщо порівняти грудень 2020 з січнем 2021, то можна помітити зростання продажів на 30%. Можливо, це пов’язано з тим, що на січень випав другий етап посиленого локдауну, який тривав з 8 по 24 січня, і безліч працівників з різних галузей бізнесу отримали «вимушені» канікули.