
За 2020 рік Рада бізнес-омбудсмена отримала 1737 скарг та завершила розслідування 1159 справ, що відповідно на 9% та 2% більше проти 2019 року.
Про це повідомляє прес-служба Ради бізнес-омбудсмена.
Успішне закриття справ дозволило бізнесу повернути та заощадити 843 млн. грн. 98% заявників, які надали зворотний зв’язок, залишилися задоволеними співпрацею з командою РБО.
Тенденції скарг підприємців.
- Загалом 4 предмети звернень склали 85% скарг бізнесу на порушення держорганів: податкові питання (64%),
- дії правоохоронців (12%),
- дії державних регуляторів (5%)
- митні питання (4%).
Попри мораторій на більшість податкових перевірок та скорочення скарг з цього предмету, кількість звернень бізнесу з податкових питань загалом зросла на 14% у порівнянні з 2019 роком (з 981 до 1117 скарг).
Втричі зросла кількість скарг щодо блокування податкових накладних (з 95 до 273 скарг),
- на 63% щодо включення до переліків ризикових платників податків (з 127 до 207),
- на 36% – щодо невиконання рішень суду щодо реєстрації податкових накладних (з 108 до 147).
Порівняно з 2019 роком бізнес також більше скаржився на порушення Національної поліції (з 111 до 121) та Служби безпеки України (з 17 до 24), тоді як кількість скарг на органи Прокуратури, навпаки, зменшилася (з 81 до 56).