01.08.2019 14:41

Це зумовлено рішенням про надання сертифікатів відкритих ключів виключно у електронному вигляді
Для отримання електронних довірчих послуг необхідно використовувати нові форми реєстраційних документів. Відсьогодні, 1 серпня, набуває чинності регламент кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби (ДФС).Про це повідомляє прес-служба ДФС.
Відповідно до положень Регламенту кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді.
Також затверджено Договір про надання електронних довірчих послуг та нові форми реєстраційних документів:
- реєстраційна картка для фізичної особи;
- реєстраційна картка для юридичної особи;
- додаток до Реєстраційної картки;
- заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;
- додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.
З 1 серпня 2019 року для отримання електронних довірчих послуг всім клієнтам необхідно застосовувати нові форми реєстраційних документів.
Джерело @ Mind.ua