
Mercedes-Benz розсекретив серійну версію електричного V-Class - мінівена під ім'ям EQV.
Функціональних відмінностей від звичайного дизельного однооб'ємника мінімум: електрокар зберіг і місткість до восьми посадкових місць, і можливості трансформації салону. На одній зарядці EQV здатний проїхати до 400 кілометрів по циклу WLTP.
По дорозі на конвеєр концепт-кар EQV, представлений в березні на Женевському автосалоні, став ближче до звичайного V-Class, але зберіг впізнавану радіаторну решітку і оригінальні диски.
Крім того, зовні електричний мінівен можна впізнати по врізки в передньому бампері для зарядного пристрою і шильдикам на передніх крилах.
Принципових відмінностей в інтер'єрі між рестайлінговий V-Class і електровеном EQV два. Перше - наявність у екологічно чистого мінівена інформаційно-розважального комплексу MBUX з Десятидюймовий екраном і підтримкою мобільних пристроїв. Друге - відсутність у EQV кнопки запуску двигуна: електрокар «по-старому» заводиться з ключа.
Електромотор в EQV видає 204 кінських сили і 362 Нм крутного моменту, привід - на передню вісь. Ємність акумуляторної батареї - 100 кіловат-годин, але ефективно використовуються тільки 90 кіловат-годин. Максимальна швидкість електромобіля можна порівняти з дизельною версією V250 d: EQV здатний розігнатися до 160 кілометрів на годину.
Mercedes-Benz EQV вперше покажуть публіці на Франкфуртському автосалоні 12 вересня. Ціни поки не оголошені, але за оцінками інсайдерів короткобазний EQV буде коштувати в Європі близько 70 тисяч євро, тобто майже в два рази дорожче, ніж базовий V-Class версії V 200 d (від 37 тисяч євро).
Джерело @ avtodream.org