
Міністерство інфраструктури працює над законопроєктом «Про внутрішній водний транспорт» щодо підвищення потенціалу внутрішніх водних шляхів.
“Законопроєкт передбачає, що відповідальність за розвиток та функціонування стратегічної інфраструктури внутрішніх водних шляхів, у тому числі судноплавних шлюзів, засобів навігаційного обладнання, річкової інформаційної системи та обслуговування фарватеру, буде покладена на єдине підприємство. Для виконання усіх перелічених функцій буде встановлена схема стабільного та достатнього за обсягами фінансування”, - йдеться у повідомленні.
У повідомленні йдеться, що 21 вересня у відомстві відбулося обговорення законопроєкту.
Під час дискусії Криклій підкреслив, що попри зростання обсягу перевезень річкою Дніпро, потенціал внутрішніх водних шляхів не реалізується у повному обсязі.
«Наша мета - зменшити навантаження на українські дороги, спрямувати частину вантажів на внутрішні водні шляхи. Спираючись на європейський досвід, на базі зауважень більшості представників бізнес-структур, ми запропонуємо заходи додаткового стимулювання внутрішнього водного транспорту, зокрема, вважаємо за доцільне відмовитись від введення річкового збору», - сказав він.
Джерело @ Укрінформ