У порівнянні з 2019 роком ціни на послуги українського рекламного агентства Banda виросли на 30%. Про це в інтерв'ю розповів співвласник Banda Agency Павло Вржещ.
Він підкреслив, що з початком коронакризи агентство знизило ціни.
«Ми у цей період ціну знизили, але зараз ми не тільки її повернули, у нас зараз найвища ціна, яка взагалі була, $150 тис. за проєкт. Тобто зараз ціна вища, ніж до кризи, і зростає попит. Ми робимо 40−50 проєктів на рік, але замовлень набагато більше. Зараз серпень, і у нас залишилася можливість взяти сім проєктів до кінця року», — розповів Вржещ.
Він відмовився назвати мінімальний прайс на послуги агентства, але зазначив, що, наприклад, для українського уряду замовлення може бути безкоштовними.
На питання, як Вржещ пояснює вибухове зростання цін під час кризи, він відповів: «Наші дії під час кризи вселили клієнтам довіру, що з нами можна робити справу. До нас клієнти приходять вирішувати найскладніші завдання, і це велика відповідальність для нас».
Оскільки Banda відкрила офіс у Каліфорнії, Вржещ розповів і про ціни на американському ринку.
«У сегменті невеликих агентств, яких дуже багато, середня вартість контракту становить $20−30 тис. Вони досить добре роблять свою роботу. Наступний рівень — це великі студії, які реалізують проєкти вартістю $300−500 тис. І між ними порожньо… Ми стартуємо ближче до нижчого сегменту, оскільки поки ми на американському ринку ще не зірки. Але будемо активно працювати, щоб якомога швидше отримувати більш дорогі замовлення», — сказав Вржещ.