ПОГЛЯД

Відкрити західні ворота України: Чому Києву вигідно інвестувати в інфраструктуру Закарпаття

За останні роки в Закарпатській області, яка розташована впритул відразу до 4-х країн ЄС, склалася парадоксальна ситуація: контрабанда, нелегальні мігранти та сміття в річках легше перетинають кордон з Європейським Союзом, ніж український експорт чи туристи.

Як працюють іноземні інвестиції на Закарпатті та чому цей регіон України здатен на більше

Унікальність Закарпатської області часто гіперболізована, але вона безумовна, при чому в усьому. До прикладу, поки група закарпатських контрабандистів несе кілька пакунків цигарок "зельонкою" до Румунії, Угорщини або Словаччини, на заводах на Закарпатті складають автомобілі "Skoda" та кавоварки Nespresso, виготовляють хокейні ключки для гравців NHL та ледь не половину всіх лиж і сноубордів, що імпортуються на ринок ЄС. 

Чи довго чекати економічного дива на Закарпатті? Колонка Володимира Панова

Перший форум ідей та рішень для розвитку Закарпатської області «Re:Open Zakarpattia», який з великим успіхом пройшов нещодавно у регіоні, визначив одну з ключових тем під назвою: «Як повторити інвестиційне диво на початку 2000-х на Закарпатті або створити нове?». 

Чи стануть «стартап-єдинороги» реальністю для України?

Сьогодні в Google, Amazon, Facebook, Uber, YouTube, Instagram, Twitter,  Microsoft, Booking.com., Wikipedia  –  працюють десятки тисяч працівників, кожного дня вони ускладнюють свої продукти та створюють нові сервіси, але на старті ці гіганти були СТАРТАПАМИ, кожен з яких розпочинався з ідеї.

ІНТЕРВ'Ю З ТОПМЕНЕДЖЕРОМ. Мирослава Каламуняк: “Людей потрібно любити, передавати їм цю емоцію, робити світ кращим"

Інформаційний ресурс Бізнес Закарпаття започатковує новий проєкт –  "Інтерв’ю з топменеджером". В цій рубриці ми будемо знайомити Вас з найуспішнішими керівниками Закарпаття, поділимось їх історіями, досягненнями, рекомендаціями у сфері бізнесу та менеджменту

Думай, як гендиректор. Колонка Володимира Панова для varosh.com.ua

Дуже часто доводиться чути від успішних людей: «Я зробив себе сам». 

Якщо чесно, то в нашій державі варіантів не так вже й багато, - пише у своїй авторській колонці для varosh.com.ua автор книги "Думай, як гендиректор" В.Панов

ІНДУСТРІАЛЬНІ   ПАРКИ СТВОРЮЮТЬ НЕ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ВОНИ БУЛИ, А ДЛЯ ТОГО, ЩОБ ВОНИ ПРАЦЮВАЛИ

В інтерв’ю «Бізнес Закарпаття» директор керуючої компанії індустріального парку «Соломоново» ТОВ «Сезпарксервіс» Володимир Панов розповів про те, як розвиваються індустріальні парки в Україні, державну політику залучення інвестицій та Закарпатську автокластерну ініціативу.

Олег Боярин: Щоб розробити свій власний автомобіль і поставити його на виробництво, необхідно близько одного мільярда доларів інвестицій

Голава Федерації роботодавців автомобільної галузі, Голава Наглядової ради «Єврокар» Олег Боярин розповів УНІАН, чи є сенс нашій країні займатися виробництвом легкових автомобілів, скільки це буде коштувати і що, крім грошей, для цього знадобиться.