Ми створили культуру продажу б / у товарів в онлайні.
Компанія OLX представлена в 45 країнах світу, а в Україні сервіс входить в п'ятірку найпопулярніших онлайн-майданчиків.
ЯК «SLANDO СТАВ OLX» ТА ІНШІ ПРЕОБРАЖЕННЯ КОМПАНІЇ В УКРАЇНІ.
У вересні 2014 року українські ЗМІ випустили новину «Slando стає OLX». Уже на той момент послугами OLX Group користувалися мільйони людей по всьому світу. В Україні ж майданчик знали під іншим брендом - Slando. Рішення про ренеймінг в Україні прийняла материнська компанія Naspers. Експерти ж прогнозували, що зміна імені може негативно відбитися на позиціях тепер вже OLX: старий бренд Slando був сильно впізнаваним. Але виявилося все повністю навпаки. Новина, підтримана потужною рекламною кампанією, зачепила всіх: фраза «Slando ставши OLX» швидко перетворилася в приказку, її обігравали в інтернеті і згадували в жартах. Зміни призвели до зміцнення позицій на ринку і інтересу з боку працівників, які розуміли перспективність розвитку в міжнародній компанії. В результаті классифайд не тільки не втратив своїх позицій, а й зміг вийти на новий етап розвитку.
У наступні кілька років OLX в Україні активно збільшував свою популярність, аудиторію і вирощував сильну команду професіоналів. Якщо в листопаді 2013 року OLX був в кінці першої десятки найпопулярніших сайтів з часткою в майже 23%, то в листопаді 2018 року - увійшов до п'ятірки вже з 44%, поступившись лише світовим гігантам, таким як Google, YouTube і Facebook. Сьогодні послугами OLX користується кожен другий користувач в українському інтернеті. Число співробітників за цей час потроїлася, компанія відкрила другий великий офіс в Україні. Крім того, успішно був проведений ребрендинг в Узбекистані і Казахстані.
Першою фазою зростання стала криза 2014-2015 року в Україні, а також побоювання з відтоку трафіку через зміну назви. Але, незважаючи на це, зростання не припинився - OLX як і раніше залишався найзручнішою площадкою для укладання угод. Складна економічна ситуація також не опинилася проблемою. Як розповіла Катерина Онищенко, нинішній директор OLX: «У той час українцям якраз і потрібна була площадка, де вони могли недорого купити потрібні їм речі. Або продати непотрібні, щоб отримати гроші. Ми допомагаємо людям використовувати той продукт, який був їм необхідний ».
Другим факторомактівного зростання стали запуск 3G і поява мобільного застосування OLX. Прикладом послужив досвід материнської компанії Naspers в інших країнах, тому українська команда з запуском тягнути не стала. В результаті, мобільна версія платформи доступна з будь-яких пристроїв, а додаток OLX в Україні швидко стало популярним і зайняло перше місце в категорії Shopping для Android і iOS. Сьогодні воно встановлено на кожному третьому смартфоні в країні.
З розвитком платформи збільшилася і кількість співробітників. Якщо в травні 2013 року тоді ще в Slando працювало 68 осіб, то до листопада 2018 роки команда виросла до 280. OLX активно набирає співробітників на позиції менеджерів з продажу, модераторів, аналітиків. Ознайомитися з вакансіями можна тут.
Сьогодні у компанії два великих офісу. Один відповідає за маркетинг, продукт, юридичні та фінансові питання. Крім цього, український офіс частково бере на себе навантаження OLX в Казахстані і Узбекистані. Другий - B2B Unit - відповідає за обслуговування бізнес-користувачів.
Ставши членом команди, кожен має можливість рости і розвиватися всередині, накопичуючи нові знання і проявляючи свій потенціал.
Власне, нинішній директор українського OLX Катерина Онищенко колись теж починала з позиції Head of Marketing OLX Ukraine & Central Asia. За кілька років вона зробила стрімкий ріст по кар'єрних сходах. Катерина змінила на посаді Сергія Гапонченко, який очолював OLX в Україні та центральній Азії, а нині взяв на себе управління 7 країнами: Португалія, Боснія, Румунія, Болгарія, Україна, Узбекистан і Казахстан.
«Всередині команди особлива атмосфера, тому ми намагаємося зберегти її, підбираючи, в першу чергу, хороших хлопців за людськими якостями», - ділиться Катерина. У компанії дійсно кілька ступенів співбесіди. Завдяки цьому на потенційного співробітника можуть подивитися різні люди з OLX, оцінити його можливості і готовність працювати в команді: вибрати відкритих людей, із здоровими амбіціями. А також тих, хто зможе прийняти неформальну обстановку в офісі, відсутність «батькові» в зверненні і бажання брати ініціативу на себе. «Для нас важливі люди, які поєднують в собі амбіційність і скромність», - не раз говорив Сергій Гапоченко в своїх інтерв'ю. І команда українського офісу OLX яскравий тому приклад.
Кар'єрний ріст. Коли людина стає частиною OLX-team, він отримує доступ до всіх «плюшками» роботи в глобальній компанії. Крім можливості попрацювати на різних посадах, співробітники отримують план побудови і розвитку своєї кар'єри. Бачать, що і як потрібно зробити, щоб перейти на наступний рівень. У самій компанії вітають вирощування кадрів всередині команд, а не залучення сторонніх людей ззовні. Співробітники вже розуміють, як влаштована робота, поділяють цінності OLX і знають, чого від них вимагають.
Приємні аспекти і додаткові бонуси роботи в OLX. Потрапити на роботу в один з двох великих київських офісів компанії - справа не з легких, але цілком реалізованих. А головне - тут чітко розумієш, що всі попередні співбесіди були пройдені не дарма і стати частиною OLX-team дійсно почесно. У OLX у співробітників повністю білі зарплати, є система бонусів і соціальний пакет: страхування життя і медстраховка, підтримка під час вагітності, компенсація на заняття в тренажерному залі. Але це не все. Якщо ти один з OLX-ерів, значить розвиток важливо для тебе. Компанія це всіляко підтримує і надає доступ до уроків англійської, оплачує різні освітні курси, а на кухні завжди багато снеків і фруктів. Але головною родзинкою офісу є затишна дружня атмосфера. Тут відкриті планування, комфортні робочі місця, зони для дозвілля та відпочинку.
Інший важливий аспект - обмін досвідом. OLX входить в міжнародний холдинг Naspers, тому в компанію часто приїжджають співробітники інших офісів. Точно так же і команда українського офісу може відправитися у відрядження, наприклад, до Польщі, Голландії або Португалію. До того ж, передбачено відвідування іноземних конференцій. Наприклад, один із співрозмовників AIN.UA не так давно був на конференції в Амстердамі.
Щоб прискорити зростання, в OLX розробляють і впроваджують власні проекти, а не тільки обмежуються закордонним досвідом. Наприклад, «OLX Доставка» - продукт української команди для місцевого ринку. Завдяки послузі користувачі отримали можливість безпечно купувати і продавати товари онлайн. C моменту запуску нею скористалися понад 2 млн разів, а загальна сума доставлених посилок перевищила 1,2 млрд гривень. Проект став настільки успішним, що колеги з інших країн тепер приїжджають в Україну переймати досвід.
ЩО ДАЛІ?
OLX завжди буде йти за користувачем, щоб надавати кращий сервіс, при цьому залишаючись простим, зрозумілим і зручним для кожного. Незабаром команда планує відкрити call-центр, розвивати безпеку платежів через послугу «OLX Доставка». А щоб досягти поставлених цілей, український OLX продовжить розширювати команду фахівців під різні бізнес-напрямки.
Джерело @ Ain.ua