
Після трьох років очікування і показу прототипів Chevrolet розсекретила восьме покоління суперкара Corvette.
Автомобіль отримав незвичайну компоновку і перетворився на середньомоторне купе, пише Motor1.
Мотор, який розташовується за спинками сидінь — це еволюція добре знайомого по попередньому поколінню Corvette LT1. Однак, з огляду на масштаби внесених в конструкцію змін, в Chevrolet мають повне право називати його абсолютно новим. 6,2-літровий V8 навіть отримав власне позначення — LT2. Доробки ж пов’язані не тільки з бажанням збільшити віддачу і зменшити обсяги викидів, але і з необхідністю адаптації двигуна під середньомоторну компоновку.
Розвиває мотор 502 к.с. проти 460 у попередній генерації двигуна, і ще п’ять «коней» додає опціональний пакет Z51 Performance. А ось механічної коробки у «Корвета» більше не буде: працювати двигуну належить виключно з восьмиступінчастим роботом з двома зчепленнями. Правда, ілюзію управління передачами покупцям все ж залишили, забезпечивши суперкар підрульовими перемикачами.
60 миль в годину (96 км / ч) задньопривідний Chevrolet Corvette C8 в базовій конфігурації здатний набрати, за офіційними даними, менш, ніж за три секунди. Інші характеристики поки не оприлюднені. Зате повідомляється, що на додаток до чотирьох режимів роботи їздової електроніки, відомим за попереднім Corvette, суперкар отримав ще два, в тому числі і такий, що повністю настроюється по 12 параметрам.
Також був повністю продемонстрований інтер'єр суперкара — оригінальний, чітко орієнтований на водія, який нагадує нутрощі винищувача. Пілота «Корвета» немов би оточують потужні панелі: центральний тунель вийшов надзвичайно потужним. Саме на ньому розташована одна з ергономічних родзинок — вузька витягнута панель з безліччю фізичних кнопок: трохи несподіване рішення для моделі 2020 року. Правда, не обійшлося і без сенсорного екрану мультимедійної системи, і без цифрової панелі приладів.
Деталі комплектацій і вартість опцій виробник поки не публікує. Втім, відомо, що в список увійдуть карбоновий пакет, 20-дюймові колеса зі спортивними шинами і можливість збільшення потужності мотора, спортивні сидіння різних типів, активний диференціал, адаптивна підвіска, світлодіодна оптика, активні аеродинамічні елементи. Прийом попередніх замовлень в США вже стартував.
Джерело @ https://nv.ua/ukr