
Створення доданої вартості, легалізація, підвищення якості продукції, боротьба з фальсифікатом – головні ідеї Медового форуму, який відбувся вчора у Києві. Організатори заходу – Торгово-промислова палата України та канадський проект UHBDP.
Учасники обговорили актуальні проблеми галузі, поділилися досвідом просування продукції, підвели підсумки участі нашої делегації у всесвітньому конгресі бджолярів Апімондія-2019, який відбувся в Монреалі(Канада).
Компанія «Українські медовари» з Дрогобича також брала участь в «Апімондії», де представляла свою продукцію. За напій «Медова ягода» із категорії медівка одержали срібну медаль, а за медак «Сила духу» — бронзову.
Напої «медівка» – це зброджений напій без додавання спирту природне бродіння, міцність – 14% градусів, є з чистого меду, є з ягодами і на травах, пояснив кореспонденту «Інфоіндустрії» представник цієї компанії Андрій Шуба.
Окрема категорія «медаки» – це кріплені напої на основі меду, але меду у них більше, вони тягучі, настояні на різних цілющих травах, міцність 30%, вони вживаються як самостійно так і в якості добавок до коктейлів, приємно смакують. Окрім того компанія виготовляє медові горілки або настоянки на кропі, на хроні, на зубрівці і на калгані.
Всі рецепти власної розробки, дещо зі старих рецептів, більшість із них вдосконалені рецепти, які втратили свою колишню актуальність. «Поки що виходимо на ринок, наша продукція представлена на Львівщині в Луцьку, Запоріжжі, Одесі, Миколаєві, Херсоні, Харкові, Дніпрі, в основному в мережі «Сільпо». Ці напої набувають все більшої популярності, — розповів медовар.
Джерело @ infoindustria.com