
Сьогодні, 7 листопада, пресслужба Державної податкової служби України розповіла про результати перевірок суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів.
З поміж 103 тис господарських одиниць, через які здійснюють продаж зазначеної підакцизної продукції 67 тис суб’єктів господарювання, середньомісячний виторг 17 258 склав лише 5 тис грн. Такі дані отримали за результатами аналізу інформації по чеках, яка надходить з РРО.
Незначна виручка може свідчити про приховування підприємствами реального обсягу розрахункових операцій. Оскільки тільки витрати на утримання однієї "точки" щомісяця складають не менше 5,6 тис грн (виплата мінімальної зарплати, витрати на оренду, комунальні платежі, обслуговування касової та іншої техніки, ліцензії та дозвільні документи та ін).
За 10 місяців проведено 6 884 фактичні перевірки 6 496 суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж алкогольних напоїв та тютюнових виробів. За матеріалами перевірок застосовано штрафні (фінансові) санкції на загальну суму 60,4 млн грн. З них сплачено 29,6 млн грн, тобто майже 50%.
Також у січні-жовтні проведено 2 962 фактичні перевірки 2 891 суб’єкта господарювання, що працюють у сфері ресторанного бізнесу (загалом таких суб’єктів зареєстровано 38 756).
За матеріалами перевірок застосовано штрафні (фінансові) санкції на загальну суму – 27,1 млн грн, з яких сплачено – 16,1 млн грн, тобто майже 60%.
Завдяки вжитим заходам по Україні платниками отримано 9 623 додаткові ліцензії. До бюджету додатково надійшло майже 73,4 млн грн лише від видачі таких ліцензій.
Джерело @ aspi.com.ua