
У Кабміні обіцяють, що новий сервіс заощадить українцям багато часу. З його допомогою можна перевіряти квитанції в електронній формі.
Кабінет Міністрів запустив сервіс перевірки квитанцій в електронній формі, який знімає необхідність надавати паперові квитанції про оплату держпослуг. Про це повідомив міністр Кабміну Дмитро Дубілет у Telegram-каналі.
«Тільки-но ми запустили сервіс check.gov.ua — офіційно проголосували на засіданні Кабміну. Цей сервіс заощадить українцям багато часу. З його допомогою можна перевіряти квитанції в електронній формі, а не вимагати їх «в папері» з мокрою печаткою», — написав Дубілет.
Щоб ним скористатися, потрібно ввести код квитанції.
«Поки що до сервісу підключені два банки — ПриватБанк і monobank. Інші банки підключаться найближчим часом», — зазначив міністр.
Уряд протягом місяця змінить посадові інструкції в точці надання держпослуг, додав Дубілет.
Раніше повідомлялося, що в Україні з’явиться нова посада: технічний директор країни, який відповідатиме за вибір і реалізацію єдиної IT-інфраструктури держави.
Також повідомлялося, що Кабмін оголосив про запуск першого етапу Держави в смартфоні.
Джерело @ aspekty.net