
«Ягідка in UA», лінія заморожених ягід, фруктів та овочів ТОВ «ТАФ сервіс», за п'ять тижнів карантину через власні Інтернет-ресурси вдалося реалізувати близько 6 тисяч упаковок продукції. Таким чином збільшивши онлайн-продажі в 10 разів.
Про це повідомляє прес-служба Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP). У підприємства, що базується неподалік Миколаєва, ТОВ «ТАФ сервіс», в асортименті 800 тонн заморожених ягід, фруктів та овочів у сезон, а ще різноманітні мікси. Компанія закуповує ягідну та плодоовочеву сировину по всій Україні: дикороси в західній частині країни, суницю-малину — в центральній, вишні-персики-абрикоси — з Миколаївської та інших південних областей, гриби — з херсонських лісів, модний аспарагус — з херсонських полів. «Основні споживачі — великі трейдери, кафе та ресторани України. У період карантину, коли HoReCa призупинила замовлення, „ТАФ сервіс“ переключився на онлайн-продажі кінцевому споживачу», — розповідає Олександр Татарінов, власник і директор компанії. Таким чином, за п'ять тижнів карантину через власні Інтернет-ресурси вдалося реалізувати близько 6 тисяч упаковок продукції. «Онлайн-продажі збільшилися в 10 разів, звичайно, в порівнянні з офлайн-продажами — це крапля в морі, але цікавий сам досвід роботи безпосередньо з кінцевим споживачем», — пояснює підприємець. На підприємстві вважають, що в період карантину, коли HoReCa взяла паузу, кінцеві споживачі мали доступ до вітамінних продуктів. «Зараз величезна кількість дзвінків від бажаючих придбати заморожені ягоди та фрукти з різних куточків України. „ТАФ сервіс“ здійснює безкоштовну доставку своєї продукції по Миколаєву і Херсону, зовсім скоро географію плануємо розширити — задовольнити вітамінні потреби й одеситів», — додав Татарінов.
Джерело @ Джерело: Agravery.com