
Коронакриза внесла корективи у плани зі створення групи Stellantis, яка стане четвертим за величиною автовиробником у світі.
Автогіганти Peugeot SA і Fiat Chrysler (FCA) змінили умови запланованого злиття з метою економії коштів, а також підвищили рівень обіцяних скорочень витрат під час пандемії, повідомляє Reuters.
Компанії зробили спільну заяву про те FCA скоротить до 2,9 млрд євро грошову частину спеціальних дивідендів у розмірі 5,5 млрд євро, які акціонери отримають відповідно до умов угоди, підписаної в 2019 році.
PSA, в свою чергу, відкладе заплановане виділення в окрему компанію своєї частки в 46% у виробнику запчастин Faurecia до закінчення злиття і поширить її на всіх акціонерів нової групи. Ринкова капіталізація Faurecia становить близько 5,9 мільярда євро.
Заявлена мета змін — зміцнити структуру балансу обох компаній після коронакризи і забезпечити, щоб злиття відбулося якомога швидше.
Сторони підтвердили, що власність нової компанії, як і планувалося, буде розділена 50/50 між нинішніми акціонерами Peugeot та Fiat Chrysler.
Раніше повідомлялося, що автогіганти вибрали назву для нової компанії - Stellantis. Назви та логотипи самих автомобільних брендів залишаться без змін, завершення злиття планується наприкінці першого кварталу 2020 року.
Передбачається, що Stellantis стане четвертим за величиною автовиробником у світі - після німецької Volkswagen Group, франко-японського альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi і японської Toyota Motor Corporation.