В 2020 році 83% покупців нових авто дізнаються про оновлення моделі автомобіля в інтернеті. Головні джерела – новинні сайти (огляди, в тому числі YouTube) та сторінки автодилерів. Про це на конференції “Auto.Ria” розповів Сергій Братусьов з Google Ukraine.
Сьогодні люди зайдуть в салон лише після того, як вивчать характеристики автомобіля в інтернеті, хоча раніше могли заїхати після побаченої візуальної реклами. Однак мало хто купує чи робить замовлення в інтернеті – більшість перед покупкою все-таки відвідує автосалон.
Згідно дослідження Google в Східній Європі:
- кожен четвертий покупець нового авто обирає модель того ж бренду, який в нього вже є;
- 7% – вертається до попереднього бренду, який у нього був раніше;
- 27% споживачів готові змінити бренд;
- 47% куплять автомобіль вперше.
Цікаво, що українці шукають в інтернеті більше нових автомобілів, а не вживаних. Хоча результати продажів в Україні говорять про протилежне. Причому найбільший інтерес серед нових авто люди проявляють до SUV, а от серед вживаних автомобілів цей клас лише на другому місці. Щодо марок, то ТОП-брендів у пошуку практично повторюють рейтинг продажів в Україні: це Renault, Toyota, Nissan та Skoda.
Від моменту першого пошуку конкретного автомобіля в інтернеті до його покупки зазвичай проходить 1-3 місяці, стверджують в Google.