
Документом пропонується встановити заборону розташовувати засоби зовнішньої реклами на автомобільних дорогах, вулицях, залізничних переїздах, зокрема:
1) на пішохідних доріжках та алеях;
2) на велосипедних доріжках;
3) у межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування та на відстані менш ніж 10 метрів від краю такої смуги;
4) у межах смуги відведення вулиць і доріг населених пунктів та на відстані менш ніж 5 метрів від краю такої смуги;
5) над проїзною частиною автомобільних доріг;
6) на відстані менш ніж 50 метрів від місця перехрещення дороги із залізничними коліями.
Руслан Стефанчук зазначив, що встановлені на автошляхах рекламоносії відвертають увагу водіїв та перешкоджають оцінці дорожньо-транспортної ситуації, що збільшує аварійність на автодорогах.