НОВИНИ

Названо найбільші угоди в Україні за 2017 рік

У 2017 році ринок угод злиття та поглинань в Україні відновив зростання як з точки зору кількості угод, так й з точки зору загальної вартості проведених транзакцій (у порівнянні до попереднього року), перевищивши 1 мільярд доларів США. Такими є результати огляду операцій злиття та поглинань в Україні за 2017 рік, підготовленого компанією KPMG в Україні.

Кабмін готовий за місяць врегулювати питання автомобілів з іноземною реєстрацією

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман заявляє, що Кабінет міністрів України готовий протягом місяця врегулювати питання автомобілів з іноземною реєстрацією, якщо Верховна Рада делегує їм це право.

По відношенню до ВВП держборг України суттєвот знизився (Інфографіка)

Співвідношення сукупного державного і гарантованого державою боргу до валового внутрішнього продукту за 2017 рік знизилося з 80,9% до 71,8%. Про це повідомив заступник міністра фінансів Юрій Буца на своїй сторінці в Facebook.

Порошенко підписав закон про платні дороги

“Реалізація закону сприятиме створенню умов для залучення інвестицій на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг на умовах концесії”, – повідомляє прес-служба Порошенка.

В інформації зазначається, що цим законом передбачено внесення змін до законів України “Про концесії”, “Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг”, “Про автомобільні дороги”, “Про джерела фінансування дорожнього господарства України”, “Про відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, розміщених на них, що перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності”, спрямованих на вдосконалення законодавчого врегулювання будівництва і експлуатації автомобільних доріг загального користування державного значення на умовах концесії.

Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

згідно з пояснювальною запискою до ухваленого Верховною Радою 27 лютого 2018 року закону, концесійні дороги – це дороги більш високої якості, які відповідають високим стандартам, оскільки головними для користувачів цих доріг буде якість і швидкість руху. Такі дороги будуються для скорочення і випрямлення маршруту в обхід населених пунктів і з’єднують два населені пункти безпосередньо, скорочуючи шлях на 50-100 км, в наслідок чого зменшаться витрати на паливо і економиться час у дорозі.

Тим часом, законом України “Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг” зазначено, що рішення щодо будівництва та/або експлуатації автомобільних доріг на умовах концесії приймає Кабінет міністрів України на підставі техніко-економічного обґрунтування, однак не визначено, що саме має бути зазначено у такому рішенні. Крім того, законом не передбачено надання концесіонеру компенсацій при недосягненні фактичної інтенсивності руху і при недоотриманні прибутку.

“Також варто зазначити, що недостатньо чітко врегульовано механізм відведення земельних ділянок для будівництва, експлуатації та обслуговування автомобільних доріг”, – зазначено в пояснювальній записці.

Офіс великих платників податків відзвітував про скорочення податкового боргу

Офіс найбільших платників податків відзвітував про скорочення податкового боргу з початку 2018 року на 6,8 млрд грн, або 32,8% – до 13,9 млрд грн станом на 1 березня, повідомило відомство на своєму сайті.

Заробітчани приносять Україні в 4 рази більше валюти, ніж іноземні інвестори

Національний банк змінив методику розрахунку обсягу приватних грошових переказів в Україну і уточнив їхні оцінки за 2015-2017 роки. Як виявилося – перекази працівників значно більші, ніж вважалося раніше, пише Економічна правда