НОВИНИ

Іноземці вкладають гроші в українські цінні папери

За підсумками поточного робочого тижня обсяг вкладень нерезидентів в облігації внутрішньої державної позики (ОВДП) збільшився на 3,2 млрд грн. Про це свідчать дані, оприлюднені на сайті Національного банку України.

Держгеокадастр оприлюднив коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель за 2020 рік

Індекс споживчих цін за 2017 - 2023 роки, який використовують для визначення коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення, застосовують із значенням 100%. Відповідна норма визначена п. 9 підрозділу 6 розділу ХХ "Перехідні положення" ПКУ.

Лоукост SkyUp змінив правила щодо ручної поклажі — тепер безкоштовно можна провозити 9 кг. Але туди треба буде скласти речі з Duty Free

Український лоукост SkyUp змінив правила перевезення ручної поклажі — її максимальну вагу збільшили з 7 до 9 кг. Разом з тим розміри цієї сумки чи валізи, як і раніше, не повинні перевищувати 55*40*20 см.

Продажі дизельного пального в Україні торік зросли на 5,8% — експерти

За даними групи, останні п’ять років український ринок дизельного пального зріс на 35%, з 5,45 млн тонн у 2015 році до 7,39 млн тонн у 2020 році. Обсяг постачань дизпального на український ринок у 2020 році збільшився на 5,8% у порівнянні із попереднім роком, до 7,39 млн тонн.

«Основним драйвером зростання споживання дизпального в 2020 році стало дорожнє будівництво, в якому задіяно велику кількість великотоннажного транспорту. Активними залишалися і приватні автовласники, особливо в умовах карантинних обмежень і триваючої дизелізації “приватного” автопарку», – заявив директор консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн.

За даними групи, частка українських НПЗ у балансі ринку у минулому році виросла до 15,3%, відповідно, на імпорт припадало 84,7%. Роком раніше це співвідношення становило 11,6% до 88,4%.

Внутрішнє виробництво дизельного пального у 2020 році збільшилося на 39% проти 2019 року, до 1,129 млн тонн. Це – максимальний показник з 2012 року, коли був зупинений Лисичанський НПЗ. Завод “Укртатнафта” в минулому році виробив 1,057 млн тонн дизельного пального (+45,8% до 2019 року), Шебелинський ГПЗ – 72,1 тис. тонн (-17%). Експерти консалтингової групи «А-95» зазначили, що Укртатнафта збільшила виробництво, зокрема унаслідок зміни структури відбору нафтопродуктів через збільшення випуску бітуму й зниження виробництва авіагасу.

Імпорт дизельного пального у 2020 році збільшився на 1,4% проти 2019 року, до 6,265 млн тонн. Частка продукції з Російської Федерації на українському ринку становила минулого року 35,4%; поставки дизпального з РФ у 2020 році зросли на 4,8% проти попереднього року, до 2,616 млн т. Частка білоруського палива на українському ринку знизилася з 35,4% – до 30%.

На тлі обмежених відвантажень з Білорусі Литва встановила рекорд з постачань дизпального в Україну. Імпорт з цієї країни виріс на 24%, до 621 тис. т, або 8,4% від загального обсягу українського ринку.

Через морські порти в Україну у 2020 році надійшло 776 тис. тонн дизельного пального, що на 11,3% більше, ніж роком раніше.