ПОГЛЯД

10 мільйонів батарейок не будуть забруднювати українські грунти – хто займається експортом з України

Для покращення екологічної ситуації в Україні та зниження рівня забруднення довкілля, а також для захисту здоров’я населення компанії-виробники DURACELL, ритейлер АТБ-МАРКЕТ, дистриб’ютор SAVSERVICE та ліцензійний підрядник по роботі з відходами елементів живлення PROMO SERVICE реалізують ініціативу зі збору та переробки. відпрацьованих батарейок.

Наслідки війни для ринку праці в Україні: що чекає аграріїв

Із початком повномасштабної війни 5 млн українців втратили роботу, ще більше залишилися без засобів для існування. Через невиправдану російську агресію та дії її армії значна кількість підприємств, заводів та великих промислових об’єктів призупинили роботу або ж зовсім припинили своє існування.

Співпраця бізнесу та держави: перспективи для відбудови

Співпраця держави та бізнесу продемонструвала свою ефективність під час реалізації інфраструктурних споруд і будівель у світі. З руйнуванням великої кількості об’єктів через війну в Україні, саме таке партнерство розглядається як один зі способів залучення приватних інвестицій у відбудову. 

5 ПРАВИЛ СТІЙКОСТІ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ

Стресостійкість бізнесу стає світовим трендом, і українські підприємці в цьому плані безумовно можуть показати приклад всім іншим. Якщо у 2022 році основною метою компаній було вижити, то у 2023 вже йдеться не тільки про відновлення, а й навіть про розвиток. Згідно зі свіжим опитуванням Дія.Бізнес та Advanter Group, серед власників малого й середнього бізнесу, 8% підприємств вийшли на показники 2021 року, ще 9% — наростили обсяги, порівняно з довоєнним періодом. Загалом третина українських компаній очікує на зростання в поточному році.

Фонд держмайна розраховує на швидкий розпродаж, а не на розвиток стратегічних підприємств

Заяви про те, що Фонд державного майна України може стати не просто рієлтором держвласності, але й повноцінною корпорацією розвитку, яка збільшить капіталізацію країни не підтвердилися фактами з часом.

Подорожі навіть під час війни: інтерв’ю з головою Державного агентства розвитку туризму

Гостя — голова Державного агентства розвитку туризму Мар’яна Олеськів.

Мар’яна Олеськів: У нас фактично відпав туризм на півдні країни. Якщо ми подивимось у розрізі областей — там фактично у деяких областях він зупинився. Навіть до прикладу Одеська область — хоча там теоретично і можливий відпочинок, але через замінування пляжів, те, що місто в легкій досяжності ракет — відбулося все одно падіння.

Але на заході країни туризм продовжує функціонувати. У деяких областях є певне зростання. Але в середньому все одно є падіння. І навіть Тернопільська область, у якій є дуже багато гарних місць, на сьогодні потребує цих гостей, туристів.

Якщо ми говоримо про надходження і податки, то популярність особливо виросла у Чернівецької області. Про яку Українці завжди менше знали, тому що трішки важко туди доїхати, ніж в ряд інших областей, наприклад. Але зараз багато людей її обрали (у тому числі і для тимчасового прихистку). І тим самим, приїхавши туди, відкрили для себе можливості цього регіону. І дійсно він розташований у такій прикордонній території, є дуже безпечний, і я вірю, що це дасть поштовх для регіону у розвитку туризму, для якого там є повний потенціал.

Зараз багато жителів Києва, або великих інших міст, які є бюджетоутворюючими, шукають відпочинок «щось неподалік», і на 3-4 дні. Тому центр нашої країни тут демонструє багато хороших локацій. Зараз, коли ми почали більше звертати увагу на своє коріння, культуру, історію, то мандрівки є одним із таких способів як це зробити дещо динамічніше, ніж просто читати книжку.

Для мене таким регіоном відкриттям у якомусь сенсі і декілька років тому стала Черкащина. Тому що регіон має величезний туристичний потенціал, просто поки що не настільки сильно розвинений. Були дійсно плани надвеликі по розвитку інфраструктури, але навіть не зважаючи на це, варто таку мандрівку здійснити, тому що це серце України, з часів Трипільської культури до козацьких часів та часів супротиву радянській окупації. Ну й інші регіони також. Не хочеться виділяти якийсь один.

Потроху повертається розуміння, що туризм є і може бути бюджетоутворюючим і робочим фактором в громадах. Минулого року було таке відчуття можливо сорому, або того, що це неправильно — відпочивати. То зараз, коли це вже понад рік життя у стресі, і всі ми — майже всі, більшість війна так чи інакше зачіпає — тому що в нас воюють рідні, друзі, допомагаємо армії, і підтримуючи нашу економіку ми все одно робимо вклад невеличкий у те, щоб Україна вистояла в цій війні. І перемогла. І ми всі розуміємо, що потрібно робити ось це перезавантаження, і громади починають на це звертати увагу. Вони думають про те, як розвивати ці продукти туристичні не лише на один сезон, а створити цю базу.